Wniosek o wykreślenie przedsiębiorcy z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Michałowice

O wykreślenie z rejestru ubiega się przedsiębiorca, w przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych na terenie Gminy Michałowice, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności.

Wymagane dokumenty od wnioskodawcy:

Wniosek o wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zawierający:

- firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy
- numer identyfikacji podatkowej (NIP)
- numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada
- nr rejestrowy (nr wpisu)

Opłata skarbowa: Wykreślenie z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości nie podlega opłacie skarbowej
Opłacie podlega wydanie zaświadczenia o wykreślenie z rejestru - opłata skarbowa w wysokości 17zł, termin wniesienia opłaty najpóźniej w dniu składania wniosku o wydanie zaświadczenia.

Termin załatwienia:
W terminie 7 dni od złożenia wniosku.